www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Monday, July 18, 2005

Welkom!



Hallo daar, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn website. Nu er een eind is gekomen aan zes geweldige jaren in Maastricht, is het tijd om me in nieuwe avonturen te storten.

Ik ga proberen om af en toe eens via deze website verslag te doen van mijn belevenissen. Dus ben je daarin geinteresseerd, neem dan af en toe eens een kijkje. Je hebt ook de mogelijkheid om een reactie op de berichten te geven (via comment, onder elk bericht). Alleen als het persoonlijk is, dan natuurlijk liever een reactie via de mail. Je kunt ook mijn foto's bekijken.

Wat zijn de plannen? Komende donderdag ga ik mijn spullen vanuit Maastricht naar Hellevoetsluis verhuizen. Het weekend daarna vertrek ik dan voor een maandje naar China om mijn ouders op te zoeken en natuurlijk om wat van China te zien.

Vervolgens zal ik nog een maandje in Nederland zijn om eind september te verhuizen naar Engeland. In Nottingham ga ik een promotieonderzoek doen op het grensgebied tussen de gynaecologie en de kindergeneeskunde. De helft van het onderzoek zal uitgevoerd worden in Adelaide, Australie, dus er zit nog een verhuizing aan te komen. Maar Adelaide zal nog 1 of 2 jaar op mij moeten wachten. Voorlopig ga ik eerst het Engelse leven eens ontdekken. Ik heb er zin in. Let the fun begin!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos