www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Friday, September 30, 2005

Verhuizing


After redecoration
Originally uploaded by Petra Bos.

De verhuizing zit erop. Na een weekend hard klussen heeft mijn kamer een complete metamorfose ondergaan. Pap en mam, bedankt voor jullie hulp. Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn kamer, geen streepjesbehang meer. De rest van het huis kan nog wel een metamorfose gebruiken, wie weet komt dat nog.
Inmiddels heb ik ook de Accidents & Emergency afdeling van het ziekenhuis waar ik werk gezien. Op de laatste klusdag had papa een aanvaring met een plank en vervolgens wat hechtingen nodig. De ziekenhuizen hier lopen toch echt wel achter op de Nederlandse. Geluk bij een ongeluk was dat je ook hier lang moet wachten op de eerste hulp en pap en mam daardoor hun boot terug naar NL misten. Een dagje extra gezelschap voor mij. We hebben er een goede dag van gemaakt met een bezoekje aan de Peak District.
Inmiddels zit ik al bijna een week hier. Tot nu toe bevalt het me prima. Alles op mijn kamer begint een plekje te krijgen. Het is gezellig in huis en ook in het ziekenhuis. Maandag ga ik daar officieel beginnen. Ik heb er zin in. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Groetjes uit de Midlands.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:24 AM  
Blogger Olivia said...

Heey,

Misschien een goed idee om de beveiliging tegen spam in te schakelen..

Hoe komt t dat je nog zo laat op internet zat? k Wist niet dat je al in Engeland zat.. het gaat zo snel. Veel succes daar! Spannend dat je nu echt aan de slag gaat! Waar ga je naartoe wanneer je naar Australie gaat? Misschien kan ik je nog wat tips geven..

Groetjes! Olivia

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hé Petra,

Leuk om te zien, die vertrouwde `petra-spulletjes` (cd-rekje, krantenbak enz) in een andere omgeving. Zo wordt het lekker je eigen stekje!

Liefs, Nienke

8:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

He Peet!
Wat een leuke kamer! Ik had al wel gedacht dat jouw oude, vertrouwde vakantiefoto's aan de muur zouden hangen, hihi!
Het huis ziet er gezellig uit!
-x-
N'scha

3:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Petra,

Leuke foto's zeg van je uireiking! En leuke blouse!!
Je nieuwe huis ziet er, na renovatie (!) gezellig uit! "k verheug me het in het echt te kunnen zien!

Groetjes, Nicole

6:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo daar!

Goed gedaan, die renovatie van je kamer! Ziet er echt gezellig uit, nu. Gaat het inmiddels wel allemaal weer goed met je vader? Wel gezellig dat ze nog een extra dagje konden blijven :-).
Gister in Utrecht al over data gehad om je to komen opzoeken, mailen we nog over!

Liefs,
mar

1:24 AM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos