www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Wednesday, August 31, 2005

Klein drama

Vandaag was ik getuige van een klein drama. In de gracht achter ons huis woont een moederfuut met haar jong. Elke dag zie ik ze samen zwemmen. Moeder druk aan het vissen om baby fuut tevreden te houden. Soms dobbert baby fuut een rondje mee op moeders rug.
Vanmiddag zat ik in de woonkamer en werd mijn aandacht ineens getrokken naar het raam. In mijn ooghoeken zag ik daar snel iets naar beneden vallen. Toen ik opstond om te kijken wat er gebeurde, zag ik nog net een buizerd er vandoor gaan met in zijn klauwen, jawel... baby-fuut. Nu zwemt moeder fuut eenzaam en alleen in de gracht.

Er is ook goed nieuws. Ferdinand de Fazant, die woont aan de rand van de gracht, is terug van weg geweest. Mama, je krijgt de groeten van hem.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oooh, wat zielig...
Fijn dat je Hellevoetsluis zo kan waarderen, net nu je voor een paar jaar weggaat :)
Hopelijk is alles goed met je, volgens mij zit je nu in eventjes in Engeland, maar we zien elkaar snel weer! Byebye
N'scha

5:39 AM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos