www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Monday, October 03, 2005

Nieuw!

Vanaf nu kan je eindelijk lid worden van mijn blog-groep. Als je dit doet, krijg je automatisch een mailtje zodra ik een nieuw bericht op mijn weblog heb geplaatst. Zo hoef je nooit meer een berichtje te missen!
Hoe doe je dit? Scroll helemaal naar beneden op deze pagina en vul je email-adres in in het vakje van Yahoo group. Klik vervolgens op de knop 'Join now'. Hierna ontvang je een mail van Yahoo groups waarin om bevestiging van je lidmaatschap wordt gevraagd. Volg de link in deze mail om je lidmaatschap te bevestigen. Als je al een Yahoo account hebt kan je dit doen door op de 'join this group' knop te klikken. Als je geen Yahoo account hebt, is het niet nodig om er een te maken. Je klinkt dan op de knop 'join the mailing list instead' onderaan op de pagina.
Als je deze procedure doorlopen hebt, moet ik je lidmaatschap keuren. Hierover ontvang je dan ook weer ongeveer 2 mailtjes van Yahoo. Daarna ga je automatisch mailtjes van deze website ontvangen.


New feature!

From now on it is possible to sign up to my blog-group. If you do this you will automatically receive an email everytime when I post a new message on this weblog. This way you won't ever miss a message again!
To do this: go to the bottom of this page and fill in your email-address in the Yahoo group box. Press the 'join now' button. You will receive an email from Yahoo to confirm your membership of my group. You will need to use the link in that email to confirm your membership. If you already have a Yahoo account, you can use that account by pressing the 'join the group' button. If you don't have a Yahoo account: there's no need to make one, you just press the 'join the mailing list instead' button at the bottom of the page.
After you've gone through this procedure, I will have to approve your membership. You will receive about 2 mails from Yahoo about that. After that you will automatically receive emails from this website.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

He meis, ben blij dat je na vele avonden ploeteren toch de 'group' functie hebt gevonden! Ben benieuwd hoe het je vergaat als phd student.. Hier gaat alles z'n gangetje, ben me momenteel aan het inlezen in preterm birth. Wrsch ga ik onderzoek doen naar genetics & preterm birth: de allereerste stappen in de cascade die leidt tot vroeggeboorte. Met natuurlijk als uiteindelijke doel het voorspellen van preterm birth bij de vrouw en het voorkomen ervan. Nobel price here we come (tja, je moet toch ergens je verwachtingen leggen...). Nee hoor, ik ben al blij als er na 4 jr een mooie thesis en een hele rits publicaties uit voort gekomen is (heb btw mijn 1e abstractpublicatie binnen, nog van vorig jr!!!). Succes en ik spreek je snel. Dikke knuffel, ing

8:14 AM  
Blogger jko said...

Hallo Petra,
Ja wat is dat toch, met vrienden en commentaar leveren. Doen wij zo ons best om iedereen op de hoogte te houden. Blijkt op een lingerie-party dat de hele familie ook echt je weblog leest, maar een commentaartje achterlaten, ho maar. Dat terwijl je daar eigenlijk, heel stiekem, toch wel op rekend. Trouwens nog bedankt voor je opmerkingen bij mijn foto's. Leuk om zo een reactie te krijgen. Ben blij dat je helemaal gesetteld bent in England. Blijf ons op de hoogte houden zou ik zo zeggen.
Groetjes Jolanda

6:18 AM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos