www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Wednesday, February 01, 2006

Fietsen in Engeland.

Iedereen weet; Nederland is fietsland en geen land kan tippen aan onze fietspaden en voorzieningen. Toch blijf ik me over de voorzieningen hier verbazen. Fietspaden, ze zijn er wel hoor... ze hebben alleen af en toe wat hindernissen of ze stoppen net voor die gevaarlijke kruising. Hoe je die dan oversteekt... ach ja, dat zoek je dan zelf maar uit, er moet wat avontuur overblijven, toch?! Maar goed, ik ga hier niet te lang over uitwijden. Marije heeft een tijdje geleden een heel praktische en grappige fietshandleiding voor Nottingham geschreven. Mocht je wat meer over fietsen in Engeland te weten willen komen, dan raad ik je zeker aan hier eens te kijken om haar handleiding te lezen. Als je er nog wat plaatjes bij wilt zien, klik dan hier; blader door de foto's en lees vooral ook de onderschriften. Have fun!

5 Comments:

Blogger Marije said...

jee Petra, ik voel me helemaal gevleid!!

3:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Petra,

ja die Britten het is en zal ook wel een raar volkje blijven.
Ja fietsen in Engeland, als ik het zo lees is een beetje lef bij je fietstocht echt wel nodig.
Als ik ooit nog eens in Engeland mocht gaan fietsen vraag ik jullie eerst om raad.

Groetjes Gerard

7:54 AM  
Blogger nscha said...

Hi Peet, volgens mij hebben we die al site eens al samen bekeken he? Blijft hilarisch!!! :D
Ik mis mijn fiets wel hoor...

4:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hihi,

Wordt ik helemaal vrolijk van :-).

-x-
mar

12:55 AM  
Blogger Olivia said...

Hi Petra,

Alles goed? Ik ben met Flickr aan t experimenteren, maar ben er net achter dat het om bandwidth gaat en dat als je fotos deleet, je er geen nieuwe mag plaatsen. Hoe kun je t aantal pixels verminderen? En dat flash dingetje van Flickr ziet er leuk uit, zie dat jij er nu ook eentje hebt! Maar bij jou verschijnt ie maar 1 keer, terwijl hij bij mij onder elk bericht staat :S Hoe heb je dat gedaan?

Just wondering..

Wat voor camera gebruik je eigenlijk? Vind je fotos erg mooi.

Groetjes O

10:23 PM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos