www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Sunday, December 11, 2005

De torens van Oxford


Torens
Originally uploaded by Petra Bos.

Vorige week hebben we een uitje gemaakt naar Oxford. Ik wist dat Oxford bekend was om zijn universiteit, maar dat de universiteit zo aanwezig was had ik niet kunnen bedenken. Overal universiteitsgebouwen, de een nog mooier dan de ander. De universiteit is opgedeeld in ongeveer 40 colleges. De meeste van deze colleges zijn gebouwd rond een mooie binnenplaats. Soms zijn de slaapkamers van de studenten aan deze binnenplaats. Deze studenten kunnen dan dagelijks bij het openen van de gordijnen recht in het gezicht van een nieuwsgierige toerist kijken.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

He Peet,
Haha, moet er niet aan denken elke dag met m'n slaperige kop begroet te worden door toeristen! Zal mij ochtendhumeur in ieder geval geen goed doen :)
De gebouwen doen me denken aan Harry Potter (wellicht niet zo slim om Oxford te vergelijken met Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry maar ja... )
-x-
N'scha

11:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ha Petraatje!
Wauw, ik vind Oxford echt wel super mooi (in ieder geval van buiten dan :-)). Hele koele foto's!
-x-
mar

2:09 PM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos