www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Wednesday, October 26, 2005

More Autumn in the park


Even poseren
Originally uploaded by Petra Bos.

Ja, mijn fototoestel en ik hebben ons weer even uitgeleefd in het park. Klik hier voor het resultaat. Ik weet het, het zijn wat veel zwanenfoto's, maar ik kon dit keer echt niet kiezen. Ze zijn zo fotogeniek. In tegenstelling trouwens tot de eekhoorntjes. Die schieten al weg als ik mijn hand alleen maar beweeg in de richting van mijn camera en ze zijn zo snel! Heb er toch 1 te pakken kunnen krijgen, net voordat mijn batterijen leeg waren.

Dit is trouwens het park waar ik elke ochtend doorheen fiets om in het ziekenhuis te komen. Ik ging nog nooit met zoveel plezier op de fiets naar het ziekenhuis! Helaas is het bijna over met de pret. Het park sluit bij schemering en met de naderende wintertijd, zit de parkroute er volgende week waarschijnlijk niet meer in.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha Petraatje,

Errug mooie foto's, vooral die eerste van de zwaan. En de herten, en de herfstbladeren...
Jammer dat je vanaf volgende week niet meer door het park kan fietsen, moet je je gewoon maar vast verheugen op de lente :-).
Hier is het nu ook echt herfst, gister door regen naar huis gefietst, leek wel Nederland!

Liefs,
mar

7:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hé Petra, prachtige foto`s, joh! Leuk je weer gesproken te hebben afgelopen maandag!
Liefs, Nienke

8:14 PM  
Blogger Olivia said...

Hee Petra,

Wat een mooie foto's! Zeker die van het hert, de eekhoorn en ik geloof een paddestoel.. Flickr is zo te zien wel handig! Wou ook gebruiken in Aus, maar werkte daar niet. Jammer dat je straks niet meer door het park kan fietsen, ziet er idd geweldig uit!

Groetjes, Olivia

6:06 PM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos