www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Sunday, January 15, 2006

Oud en nieuw in Florida


Sunset on the Keys
Originally uploaded by Petra Bos.

Na een bijzondere kerst kwam een wel minstens zo bijzondere week in Florida. Het gebeurt tenminste niet elk jaar dat je tijdens de jaarwisseling op een terrasje van een luxe diner zit te genieten en daarna het strand bezoekt. Ook de Everglades waren bijzonder; racen met een airboat door de mangrove, honderden aligators, nog meer vogels, zeekoeien, geweldig! En wat te denken van een bezoekje aan de Florida Keys met al zijn bruggen en eilanden en het gezellige stadje Key West. Of Miami met zijn beach en luxe wijken. Of het huis van Edison, die meer heeft uitgevonden dan de gloeilamp; de man heeft maar liefst 1093 patenten op zijn naam staan! Voor een foroimpressie klik hier.

8 Comments:

Blogger nscha said...

He Peet!
Ja het stikt van de geweldige dieren in Florida! En je hebt je er weer lekker op uitgeleefd zag ik, prachtig! Wat is die smiley in de lucht? Door een vliegtuig??? Wow... artistiek hoor!
-x-
N'scha

6:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lieve Peet,

wat een heerlijke foto-impressie toch weer!! Ik wil ook naar NY.. Fijn dat je zo'n super tijd hebt gehad met je familie (kun je er weer ff tegen ;)). Dank je wel voor mijn link btw!! Succes weer in Nottingham en ik hoop je snel weer te spreken via Skype!!!

dikke knuffel, Inge

6:48 AM  
Blogger Petra said...

Thanx Ing en Nscha,
Die smiley is idd van een vliegtuig. De volledige tekst was: Jesus loves u, God = :)
hmmm

11:17 PM  
Blogger nscha said...

He! Bedankt voor het linken van mijn blog! Zal die van jou er ook bijzetten! Goed idee!

2:23 AM  
Blogger Marije said...

hihi die Amerikanen moeten eens wat vaker het land uit!

errrrrrug mooie foto's weer meis, heb zitten genieten! Samen met Jon trouwens, die een tijdje in NY heeft gewoond en helemaal zat te smullen van je NY foto's. gauw iets afspreken, kun je me je verhalen vertellen!

8:05 PM  
Blogger Olivia said...

Heey Petra,

Zag je comment nu pas, ben vergeten waarschuwing per email op te zetten! Alles goed? Mm klinkt wel goed te doen, Flickr strook.. ziet er ook erg goed uit. Maar jij hebt dan ook heel mooie foto's, zeker die van China. Hier in Maastricht heb ik alleen fotos van afspraakjes met vriendinnen, dus misschien minder indrukwekkend als strook. Ga wel proberen! Bij Flickr heb je toch een upload restrictie, right? Ik weet nog dat ik in Singapore fotos probeerde te uploaden, maar mocht er toen maar 10 of zo uploaden, erg beperkt.

Heb je al veel nieuwe kennissen/vrienden gemaakt in Engeland?

Groetjes O.

1:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ha Petraatje!

Super mooie foto's, lijkt net een vakantie gids :-). Tot heeeel gauw!

Liefs,
mar

11:26 AM  
Blogger Olivia said...

Hey Petra,

Thanks voor je lange Flickr uitleg! Wil proberen, maar heb nu geen fototoestel meer :( Was beroofd op terugweg van etentje om 11u s avonds. Idd balen!
Zodra ik wat meer fotos heb kan ik die strook uitproberen..

Doeii O.

8:59 AM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos