www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Saturday, February 18, 2006

Ireland!


Sally Gap in the Wicklow Mountains
Originally uploaded by Petra Bos.

Zingende, lachende, vriendelijke, trotse mensen... dat is mijn indruk van de Ieren na een lang weekend Ierland. En met recht trots kan je wel zeggen. Wat een gezellige sfeer op straat in Dublin. Natuurlijk ook bijzondere gebouwen met een indrukwekkende geschiedenis, maar voor mij kon dat toch niet tippen aan de Ierse countryside. Prachtige natuur, 4 seizoenen in 1 dag, oude ruines en natuurlijk, ook hier, Guinness en niet alleen in de pub...een heel meer vol!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Petra,

Gaaf zeg die foto's in de mist! Was de Quiness echt lekker??

Groetjes, Nicole

3:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ha Petraatje!

Mooie foto's :-). Ben bezig die van mij op Flickr te zetten...

Liefs,
mar

10:29 PM  
Blogger nscha said...

Hi ladies! Volgens mij hebben jullie een supertijd daar gehad! Prachtige foto's weer zoals altijd! Marieketje, waar zijn die van jouw op Flickr? Wil ik ook graag zien!
-x-
N'scha

8:18 PM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos