www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos

Sunday, February 19, 2006

Valentijnsdag, I love...


Valentijnsdag, I love...
Originally uploaded by Petra Bos.

'I love pin' was afgelopen week het motto. Vanaf 14 februari mogen klanten die hier in de UK in winkels met hun bankpas willen betalen er niet meer voor kiezen om hun handtekening in plaats van hun pincode te gebruiken. De media voorspelden grote chaos; de helft van zijn Britten schijnt zijn pincode nog niet te kunnen onthouden. Die mensen halen hun geld dus altijd bij de bank...tussen 9 en 5... op werkdagen.
Ook in het nieuws: de regering heeft deze week besloten tot een algeheel rookverbod in de horeca ingaande volgend jaar zomer. Nu eens zien of het beter wordt nageleefd dan het rookverbod rond het ziekenhuis...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tsjonge, wat zijn die Engelsen toch vooruitstrevend! Rookverbod mag hier trouwens ook wel wat mij betreft...

-x-
mar

10:30 PM  
Blogger Olivia said...

Haha, pincode niet kunnen onthouden.. grappige campagne.

Nscha heeft problemen met t plaatsen van haar fotos dus ga er nu een paar voor haar op haar site zetten..

Thanks vr de uitgebreide mail met uitleg! Ik heb t de afgelopen weken alleen zo druk gehad dat ik geen tijd meer heb voor blog-aanpassingen. Binnenkort weer meer ;) Je bent wel technisch aangelegd.. mijn mentor in blogs! Maar ik wil ook nt je hele site na-apen, dus kan missch beter zo laten, vind wel best.

Veel plezier in the UK en blijf mooie fotos maken ;) Olivia

8:06 PM  

Post a Comment

<< Home

www.flickr.com
Petra Bos' photos More of Petra Bos' photos